Friday, May 20, 2011

Semakan Rayuan UPU/IPTA 2011



ASSALAMUALAIKUM


Hampa semua dok buat apa tu, kepada kawan2 saya selamat berstudy.
Ni nak cita ni tadi adik saya suruh saya try semak rayuan upu dia. tengok dia tulis cam ni la.


"Keputusan rayuan UPU/IPTA akan diumumkan pada minggu ketiga Julai 2011 selepas pendaftaran pelajar baru di IPTA.
Dasar pemilihan rayuan adalah untuk mengisi kekosongan tempat yang berlaku selepas pendaftaran pelajar baru di IPTA. Sekiranya tidak mendapat sebarang tawaran sehingga 31 Julai 2011, permohonan rayuan anda dianggap TIDAK BERJAYA."


Oleh hal demikian, sapa2 yang buat rayuan tu kena sabaq na, la ni susah nak masuk u sebab ramai sangat budak2 pandai dah,. 

Apa-apa pun saya doa moga sapa yang buat rayuan ni dapat masuk u no.. seronok sikit mak pak kita..hehehe


K saya pi dulu no...
ASSALAMUALAIKUM.

No comments:

Post a Comment