Monday, February 7, 2011

Saya masih baru

Salam.. apa habaq ampa semua..hehehe.. Nama saya zul, saya orang Pergleh(Perlis) sana. saya dok dekat Kilang Gula Perlis.. syok ooo dok sana..hahaha.. saya masih baru lagi dalam blog2 ni.. nanti ampa ajaq saya na.. boleh kan.. tak boleh pun bagi boleh jugak la.. saya sebenaqnya terjeles tengok blog Dear Afiq dengan Al Kisah Seluar Terbang.. saya pun nak buat jugak.. mana aci depa ja buat.. saya rasa takat ni ja dlu kot.. saya tak reti dah ni.. ajaq na jangan tak ajaq,, ASSALAMUALAIKUM.. 



Ha nak tau muka saya cari la yang comei-comei tu.. ala muka cam cucuq hangit la.. senang ja nak cari...

4 comments:

  1. baguih na...nnty follow la blog aku lak...http://asyraffdamien.blogspot.com..nnty i'll follow u back...

    ReplyDelete
  2. Athir saya dah follow blog anda..
    syikin.. ala dah terang lagi tersuluh mesti la nampak..hehehe..tapi itam tetap itam

    ReplyDelete